tirsdag den 26. august 2014

Konkurrence!

Efteråret er på vej med mere regnvejr og blade på jorden. Det er tæppetid, og det er tid til stearinlys. Det er tid til en ekstra trøje og varme ting på fødderne.

Derfor har du nu muligheden for at vinde et par varme tøfler. På billedet nedenfor kan du se hvordan de ser ud.

Hvad skal du gøre? Du skal blot efterlade en kommentar på dette indlæg hvor du angiver hvilken model du ønsker samt din skostørrelse. Det er KUN dem der har efterladt en kommentar, der kan vinde. Din kommentar skal afgives under dit navn, Anonyme indlæg tæller ikke med.

Hvornår trækker jeg en vinder? d. 01. oktober 2014.

Der kan vælges mellem følgende mønstre:

Model 1



Model 2

Model 3

Model 4

Model 5



De kan selvfølgelig laves i præcis den farve, du ønsker.

Da disse forslag unægtelig er meget feminine finder vi ud af løsning, hvis vinderen er en mand.

May the odds be ever in your favor

15 kommentarer:

  1. Giv mig model 1! Min skonummer er 37 :)

    KnuZ
    Andreas

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mig model 1 <3 Skonummer 39 :)

    xoxo
    Monica

    SvarSlet
  3. Model nr. 1 str. 41

    Knus Anita

    SvarSlet
  4. Model nr. 2, str. 41 :)

    Knus Charlotte

    SvarSlet
  5. Jeg eeeeeelsker model 1 - str. 39 :-D Farvevalg er op til kunstneren ;-)

    Kram!

    SvarSlet
  6. Model 2, str. 38 - knus Seher :)

    SvarSlet
  7. Model 1, størrelse 40 (:
    Knus fra Nina

    SvarSlet
  8. Model 4 i str 37 :-)
    Knus Emily

    SvarSlet
  9. Uhh! Model 4 i størrelse 37-38 vil kæresten sikkert blive glade for ^^

    SvarSlet
  10. Model 4 i str. 37. De er super fine :)
    Kh Camilla

    SvarSlet
  11. Trine:
    Model 5, str. 39, håber på det er mit navn som bliver valgt :-)

    SvarSlet
  12. Model 2 ser fantastisk ud og ville passe kæresten perfekt! ^_^

    SvarSlet
  13. Jeg har godt nok deltaget 1 gang, men tæller lidt for to ;-) Min lille babydreng (ankomst til marts) vil gerne vinde et par babysko i valgfri model. Håber du har en fantastisk ferie ;-)

    SvarSlet
  14. De var ellers nice .. jeg er også glad for mine hyggesokker ... har lave en lille blog om hyggesokker :-) https://sokkeposten.dk/hyggesokker/

    SvarSlet

Skriv pænt. Upassende kommentarer bliver ikke offentliggjort.